Aby pobrać plik należy zapisać się do naszego newslettera. Zostaw mail a będziesz na bieżąco informowany o produkcie
Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji o cenie, dostępności oraz szczegółów dotyczących cech tego produktu.
Produkt: System pomiaru torów kolejowychSkontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji na temat alternatywnych źródeł finansowania takich jak raty czy leasing operacyjny.
Produkt: System pomiaru torów kolejowychDrogi Kliencie!
Stawiamy na bezpieczeństwo. Twoje nasze, nas wszystkich. I choć z dala od siebie, musimy trzymać się razem!
Umów dedykowane dla twojej firmy spotkanie lub prezentacje produktu online, zarezerwuj termin na spotkanie w terenie!
Jesteśmy tu dla Ciebie! – wybierz dogodną formę kontaktu.
Jesteśmy w kontakcie!
Musimy trzymać się blisko, nawet jeśli chwilowo nie możemy być razem. Wypełnij formularz, a nasz pracownik oddzwoni do Ciebie.
Formularz kontaktowy: System pomiaru torów kolejowychMobilny wózek pomiarowy to system umożliwiający pomiar geometrii torów kolejowych. Jest to uniwersalne narzędzie przy budowie nowej oraz modernizacji istniejącej infrastruktury kolejowej. System mierzy najważniejsze składowe geometrii torów kolejowych i dostarcza użytkownikowi pełnej wiedzy na temat technicznej charakterystyki szlaku kolejowego : przestrzenną lokalizację torów, rozstaw oraz przechyłkę.
Mobilny wózek pomiarowy GG-05
Wózek jako część systemu pomiarowego umożliwia jednoosobowe prowadzenia pomiaru geometrii torów. Wózek jest wyposażony w czujnik pochylenia poprzecznego, czujnik rozstawu, odometr, pryzmat tachimetryczny oraz modułu komunikacyjny bluetooth o zasięgu nawet 500m, do transmisji danych z zmotoryzowanym tachimetrem Topcon. Wózek automatycznie informuje sygnałem dźwiękowym o miejscu dokonania pomiaru według przyjętego interwału pomiarowego. Zarówno wózek kolejowy jak i tachimetr Topcon korzystają z tego samego rodzaju zasilania (baterii oraz ładowarek).
Tachimetr zmotoryzowany Topcon
Precyzyjny zmotoryzowany tachimetr Topcon oferuje wysoką precyzję pomiaru oraz komfortową, jednoosobową obsługę podczas realizowanego pomiaru w terenie. Szybkość pomiaru, precyzja pomiaru oraz niezawodna komunikacja pozwalają użytkownikowi na pomiar torów kolejowych na długości 1500 metrów na godzinę!
Użytkownik w zależności od specyfikacji prowadzonego pomiaru może korzystać z dwóch trybów pomiarowych geometrii torów kolejowych.
Tryb pracy w czasie rzeczywistym
Tryb ten wymaga bieżącego połączenia z komputerem z zaimportowanym projektem przebiegu torów kolejowych. System wykonuje pomiary w terenie oraz na bieżąco informuje użytkownika o różnicach w stosunku do wartości zaprojektowanych. Tryb pomiaru szczególnie popularny podczas realizacji budowy infrastruktury kolejowej.
Tryb pracy postprocessing
W trybie tym użytkownik realizuje pomiary w terenie, następnie importuje wyniki pomiarów do komputera, gdzie następuje automatyczne porównanie danych z terenu z danymi projektowanymi z podaniem różnic. Tryb szczególnie popularny podczas zbierania informacji przestrzennych istniejącej infrastruktury kolejowej w celu opracowania dalszej jej modernizacji lub bieżącej kontroli.