Bądź pewny swoich zakupów
Podejmując decyzje zakupowe każdy bierze pod uwagę wiele czynników, wśród których znajdą się takie jak:
- jakość sprzętu
- bezpieczeństwo pracy
- wsparcie serwisu
- oraz przekonanie, że sprzęt pochodzi z pewnego źródła.
Są to rzeczy bardzo istotne w przypadku sprzętu pomiarowego, który służyć nam będzie przy większości etapów przeprowadzanej inwestycji i warunkować będzie poprawne wykonanie prac. Dlatego tak ważne jest, aby podczas wyboru sprzętu i jego zakupu nie sugerować się jedynie niższą ceną. Oferowany na rynku polskim sprzęt pomiarowy marek TOPCON i SOKKIA to niezawodna, japońska technologia zapewniająca pewne pomiary i stabilną pracę, nawet w najcięższych warunkach pracy.
Sprawdź, czy wydając pieniądze dostajesz wszystko co Ci się należy
Bardzo ważnym jest, aby przy wyborze dostawcy sprzętu zwrócić uwagę
- czy sprzęt pochodzi z sieci sprzedaży autoryzowanego dystrybutora marek Topcon i Sokkia – firmy TPI
– dzięki czemu będziesz miał pewność pochodzenia i gwarancję, że sprzęt został przygotowany do sprzedaży zgodnie z wymogami producenta (posiada oryginalne świadectwo autoryzowanego serwisu, potwierdzające poprawność pracy sprzętu).
I wreszcie najważniejsze, sprawdź
- czy sprzęt posiada oryginalną kartę gwarancyjną wyłącznego autoryzowanego serwisu Topcon i Sokkia w Polsce (TPI Sp. z o.o.),
– dzięki czemu będziesz mógł cieszyć się bezproblemową pracą na lata, a w razie problemu sprzęt zostanie szybko naprawiony w oparciu o oryginalne części i autoryzowaną metodologię Topcon i Sokkia.
UWAGA:
Żadna inna karta gwarancyjna typu "gwarancja sklepu", "gwarancja producenta", itp nie są respektowane przez autoryzowany serwis dla marek Topcon, Sokia w Polsce (serwis TPI).
Zachęcamy do dokładnego sprawdzenia dostawcy sprzętu, aby mieć pewność że sprzęt nie pochodzi z poza oficjalnej sieci dystrybucji Topcon i Sokkia (TPI Sp. z o.o). W tym przypadku przy sprzedaży mogą pojawić się zapewnienia o ochronie gwarancyjnej, natomiast w chwili wystąpienia usterki, gdy pojawiają się znaczne koszty naprawy, wymiany, wysyłek itp, istnieje duże ryzyko, że klient zostanie w takiej sytuacji poszkodowany, to sklep w takiej sytuacji jest gwarantem, dlatego nigdy nie możesz mieć pewności jak w takiej sytuacji się zachowa. W przypadku sieci sprzedaży autoryzowanego dystrybutora marek Topcon i Sokkia – firmy TPI każdy ma pewność ochrony gwarancyjnej i pogwarancyjnej.
Podstawą skorzystania z autoryzowanej gwarancji dla produktów Topcon i Sokkia jest wyłącznie oryginalna karta gwarancyjna autoryzowanego serwisu – TPI. W przypadku wystąpienia usterki można zgłaszać się bezpośrednio do autoryzowanego serwisu TPI.
Oryginalne świadectwo instrumentu Topcon i Sokkia – wydawane przez autoryzowany serwis TPI
Przed sprzedażą każdy nowy sprzęt jest sprawdzany i w razie potrzeby rektyfikowany – klient otrzymuje świadectwo instrumentu (od 01.04.2011 z hologramem), poświadczające poprawność pracy instrumentu.
(UWAGA: świadectwo przygotowywane i wydawane jest przez jedyny autoryzowany serwis w Polsce – TPI, na podstawie przeglądu sprzętu oraz wymaganych procedur przygotowania produktów Topcon i Sokkia do sprzedaży)
Gwarancja autoryzowanego serwisu Topcon i Sokkia
Gwarancja w Polsce. Podstawą do respektowania warunków gwarancji jest posiadanie oryginalnej karty gwarancyjnej, wydanej przez wyłącznego dystrybutora Topcon i Sokkia w Polsce – firmę TPI. Klienci zyskują pewność wsparcia w przypadku jakichkolwiek problemów ze sprzętem zarówno w czasie trwania gwarancji jak i po jej upływie.
Uwaga: upewnij się u swego sprzedawcy, czy dostarczone są powyższe dokumenty, które stanowią standardowe wyposażenie każdego, nowego produktu Topcon i Sokkia.