Wydarzenia

TPI z systemem zarządzania jakością ISO 9001:2008

Firma TPI Sp. z o.o., przedstawiciel japońskiej korporacji Topcon, rozpoczęła rok 2009 ze znakiem jakości ISO 9001:2008.

Przeprowadzony w firmie audyt potwierdził solidność działań TPI na wszystkich etapach sprzedaży sprzętu pomiarowego. Jednostka certyfikująca pozytywnie oceniła system zarządzania w firmie i potwierdziła, że jest on zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2001. Certyfikat No. 4893 poświadcza, że system zarządzania w TPI, obejmujący „Import i kompleksową obsługę na wszystkich etapach sprzedaży i posprzedaży sprzętu pomiarowego”, spełnia międzynarodowe normy. System zarządzania jakością obejmuje także serwis sprzętu geodezyjnego, który dzięki określonym procedurom będzie wykonywał teraz naprawy i przeglądy jeszcze szybciej i skuteczniej.

Certyfikat ISO to:

  • gwarancja niekwestionowanego poziomu świadczonych usług,
  • zapewnieni wysokiej jakości oferowanych wyrobów,
  • nadzorowane procesy usługowe, usprawniające procedury sprzedaży i obsługi klientów,
  • jasna i uporządkowana struktura organizacyjna, przejawiająca się w zwiększeniu zaufania klientów względem organizacji,
  • wczesne wykrywanie błędów oraz wad w różnych sferach wytwarzania wyrobu i usługi,
  • ciągłe doskonalenie zarządzania firmą, które ma zapewnić osiągnięcie wyników spełniających potrzeby, oczekiwania i wymagania klientów.

Certyfikat zarządzania jakością ISO 9001:2008 dla TPI jest efektem konsekwentnej polityki firmy, która kładzie szczególny nacisk na ciągłe udoskonalanie swojej oferty.